امکانات جدید نوکیا برای کاربران ایرانی
نوشته شده توسط : مصطفی طهرانی

به گزارش گوه خواندنی های مشرق، در این مراسم جمعی از اصحاب رسانه، بلاگرهای حوزه موبایل، برنامه‌نویسان و اساتید دانشگاه صنعتی شریف حضور به‌هم رساندند و با جدیدترین دستاوردهای بومی‌شده نوکیا آشنا شدند.

این همایش با سخنرانی فروهر فروتن، مدیرکل نوکیا در ایران، با موضوع اکوسیستم موبایل در ایران آغاز شد. وی درمورد نقش این شرکت در ارتقای اکوسیستم موبایل سخن به میان آورد. فروتن ارتباط هر چه نزدیک‌تر با مشتریان و فروشندگان را از اهداف اصلی این شرکت دانست و ایجاد بسترهای آنلاین و پلت‌فرم بومی را به عنوان راهی برای رسیدن به این هدف عنوان کرد.

مدیربازایابی نوکیا  سایت فارسی نوکیا و صفحه دانلود نرم‌افزار برای کاربران ایرانی را معرفی کرد. وحید کاظمی افزود نوکیا درحال برنامه‌ریزی برای پشتیبانی از احتیاجات کاربران ایرانی و ابتکارات بومی مانند مسیریابی است. صفحه دانلود نرم‌‎افزار نیز یک پورتال نرم‌افزاری جدید به عنوان بخشی از بستر بومی و ایجاد همکاری بیشتر با برنامه‌نویسان موبایل اعم از شرکت‌ها و افراد است. وی افزود، علاوه بر این، نوکیا تصمیم دارد در ایران مسابقه‌ای برای برنامه‌نویسان ایجاد کند و برای برنامه‌نویسانی که بهترین برنامه‌های بومی را برای پلت‌فرم نوکیا می‌سازند جوایزی درنظر می‌گیرد. بهترین برنامه‌ها پس از تایید کارشناسان نوکیا این شانس را دارند که در سایت‌های نوکیا مورد دسترسی همگان و دانلود قرار گیرند.

در انتهای این مراسم، حمیدرضا نیکدل، مدیر روابط عمومی نوکیا در ایران خبرنامه نوکیا را اولین پل ارتباطی و خبررسانی رسمی نوکیا در ایران برای ارتباط نزدیک با مشتریان و فروشندگان نامید. وی از "وبلاگ گفتگو"، goftogoo.nokia.ir اولین بلاگ رسمی نوکیا پرده‌برداری کرد و آن را پلی برای ارتباط و تعامل بیشتر مشتریان با نوکیا خواند. وی افزود کاربران علاوه بر دسترسی به اخبار رسمی نوکیا به زبان فارسی، می‌توانند نظرات و ایده‌های خود را ارائه دهند و با نوکیا در ارتباط نزدیک باشند.




:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مهر 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست